fredag 1 juli 2011

Freedom!!!

Nu känner man att resan börjar närma sig. När vi bokade var det snö, eller det var mer snöslask för att vara ärlig, ute och allmänt kallt och huggit. Tanken på värme, sol och bad var lite av en dagdröm, en tillflykts tanke som gjorde tillvaron lite lättare att uthärda. Men i dag var man och tog en spruta så man slipper att dra på sig någon skit, detta faktum att det bara är en månad kvar tills vi åker blev lika verklig som nålen hon stack mig med. Nästa spruta ska tas om fyra veckor då är det bara några dagar kvar till jag och Frida åker till Spanien. Detta blir min första egna riktiga semester, betald med egna pengar, bara två som åker ingen som ska ha koll på var man är eller några aktiviteter man måste vara med på. JAG BESTÄMMER SJÄLV VAD JAG SKA GÖRA!!!! Denna befrielse är underbar! Hoppas bara på att man är riktigt solbränd när man kommer hem ;)


1 kommentar:

  1. Jag hade helt glömt bort att du skulle åka på semester när jag messade dig om matmarknaden! Eller, jag hade nog förträngt att du är i värmen (är inte alls avundsjuk, nejdå...) Insåg först dagen efter varför du inte hade svarat ;)

    SvaraRadera