lördag 5 juni 2010

SATC & Såpbubblor!

Jobbat och varit på bio. Kollade den nya Sex And The City filmen. Den var faktiskt bra, har hört dem som sågat den totalt, men den var inte så dålig som de sagt.
Det jag tycker om med Sex And The City är att de fyra tjejerna representerar olika personligheter som man har i sin vänskapskrets och att serien faktiskt speglar händelser, känslor och annat som nästan alla tjejer kan relatera till. Mycket bra.

Johnsson och Zippo hälsade på idag och de startade ett såpbubble krig. Detta genom att hälla såpbubble vätskan på varandra och kasta två dagar klippt, torrt gräs på varandra. Tur att jag slapp bli inblandad. Var inte så sugen på att bli såpbubblig.

Har ont som fan i mina vader. En liten försmak på hur det kommer vara hela sommaren nu när man ska jobba. Men skönt är det, man känner att man tjänar pengar. Och pengar är aldrig fel. Har nämligen spanat in ett par skor på din sko. Ett par gladiatorsandaler, mm, längtar tills de sitter på mina fötter och bara är fina!

Ska grilla med mamma och pappa i morgon. Har lagt köttet i min specialmarinad. Det kommer bli mumma och första gången jag käkar grillat. Längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar