torsdag 3 juni 2010

Sommarlov!!

Så har man då äntligen sommarlov! Började första dagen med några av snitt sex and the city och mys i soffan. Hade planerat en tripp till gröningen och sola lite, men morgonen ville inte som jag. Mulet och dystert, blir ju inte jätte sugen på att gå ut.
Men så kom solen och värmen och jag och den röda begav oss för att sola, väl framme blåste det kallt så man fick ligga platt på marken för att inte frysa för mycket.

Sitter nu hemma hos mamma och pappa. Ska stanna en vecka, nice. Men, har gjort några tabbar med packningen. Jag glömde trosor, plattång, saftflaskorna som mamma skulle fylla med saft och jag glömde jackan! Hur kan man vara så dum och glömma trosor och jacka?! Och jag som ska vara här en vecka :S Blir jobbigt, men men. Jag överlever nog (hoppas jag) ;)

Körde på en stackars duva på vägen hem idag, inte trevligt. Duvan lyfte försent från vägen och jag kunde inte stanna då jag hade en bli ganska tätt bakom mig. Stackare, den blev på körd två ggr. Lite läskigt.

Nu ska jag snart nana och i morgon ska det jobbas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar